He canviat d'adreça, entra a:

http://illesilaberints.wordpress.com

El blog de sempre amb una nova aparença i més opcions.

Wednesday, October 20, 2010

En busca de la Furgo Perdida

Com si d'una pel·lícula de l'Indiana Jones es tractés, estic dedicat a la recerca d'una furgoneta que em dugui a fer un volt pel continent. Dura tasca!

Ronda amunt i ronda avall amb el cotxe que mon cosí amablement (o inconscientment) em deixa, paro als venedors de cotxes, personatges de categoria, i pregunto a veure què tenen. Poso cara d'expert quan em parlen de clutch, gear box, filters i demés, i tinc preparades fins i tot frases estàndard estil "but that's a lot of K's (quilòmetres) for a petrol!" per tal que els Cocodrils Dundee venedors de cotxes es pensin que aquest petit saltamartí té alguna idea de mecànica.

Val a dir que l'Uri m'ha fet un intensiu sobre mecànica de l'automòbil i la Vespa, que m'està anant la mar de bé. I val a dir que estic fent de veres el rodatge de conduir per l'esquerra, aprendre a posar l'intermitent sense que salti el netejaparabrises, fer les rotondes "clockwise" i de pas coneixent els suburbis de Perth. Montcada i reixac, Santa Coloma... aquestes coses.

I de pas, estic fent uns bíceps del mil, perquè moure un cotxe del calibre del Taliban, sense direcció assistida (i com que em perdo sempre i he he fer mitges voltes cada dos per tres) no és moc de paó.

Furgoneta encara no en tinc, però distret, això si que ho estic força.

Seguirem informant

4 comments:

  1. tinc una colega que es va comprar una van a perth, li pregunto on i com la va aconseguir, a veure si em dona alguna info que et pugui ser util. i tu segueix practicant amb la conducció per l'esquerra, quan tornis no sabràs agafar les rotondes pel sentit contrari.
    sort!

    ReplyDelete
  2. Ei moltes gràcies Inés!estaré a l'aguait!

    Avui tinc una "entrevista" amb uns alemanys que es venen la seva... a veure si està en condicions. Ahir després de fer una remullada vespertina a la platja vaig anar a veure la d'uns francesos...

    Sembla que una mica de moviment hi ha.

    I ara me'n vaig a comprar el Quokka, l'equivalent al Primera Mà o algun d'aaquests jejej.

    bon dia a la vil·la del cangur!

    ReplyDelete
  3. Al tanto no agafis una van com la del Carlets, que mengen molt d'oli!! XD

    No et tinc enveja, no et tinc enveja, no et tinc enveja .... :P

    Records a l'Uri!

    ReplyDelete
  4. quin flipe les rotondes en sentit horari haha! queda molt pro la frase del K's eh nanu, segur que triomfes ;)

    ReplyDelete