He canviat d'adreça, entra a:

http://illesilaberints.wordpress.com

El blog de sempre amb una nova aparença i més opcions.

Friday, October 22, 2010

En busca de la Furgo Perdida ( i 2)

Resultats de la recerca de la furgoneta:

  • Més de 10 venedors de cotxes visitats i mogollón de furgos inspeccionades.
  • 3 Furgonetes vistes i provades. Una d'elles està en el punt de mira
  • Regateig automàtic, un paio que volia 6300AUD diu que si la vull per 5000AUD és meva. Però està una mica massa cascada i no m'acaba de convèncer. "lo que son las cosas"
  • 50AUD gastats en telèfon mòbil. Aquests de Telstra són pitjors que els de Movistar. (s'accepten donacions :-p)
  • Els noms estranys de suburbis com Joondalup, Coogee, Ballajura... ja no em sonen tan curiosos.
  • Ràbia infinita cap al govern del PP que es va discutir amb el govern asutralià ves a saber per què. Resultat, que els Spaniards ja no podem obtenir el visat "Working Holidays" que permet viatjar i treballar legalment durant 12 mesos al país. Per primera vegada em sento immigrant de segona categoria. (això ho he vist dels backpackers que venen furgos i que son alemanys, francesos, canadencs... tots immigrants de primera, de països respectables i seriosos, que viatgen i quan els falten els dòlars paren unes setmanes a recollir fruita o servir birres en un Pub). Correr es mi destino por no llevar papel, que deia el Manu Chao.
  • Ús indiscriminat i automàtic de la paraula "mate". Si el paio et cau particularment bé, es converteix en "maaaaate".
  • Somnis de que condueixo vehicles... em sembla que la cosa m'està afectant.
Aquest vespre marxem cap a Wedge Island, que vaig amb els sonats del vent, mon cosí Oriol i uns amics, a fer kitesurf. A mi em deixen una taula de surf... a veure si aquest saltamartí pot fer els primers passos de Little Kahuna i no torno amb cap encostipat, nyanyo o litres d'aigua salada a la panxa.

Són les 15:29 a Fremantle, me'n vaig a estendre la roba.

4 comments:

  1. Ieps! Aquí la co-cosina Mariona! Si en trobes una i després ens la traspasses, natres encantats!!! Pensa en si t'interessa el negoci!!!

    ;)

    ReplyDelete
  2. Jejeje hola Mariona! En prenc nota. Si el traspàs no es possible sempre podem compartir algun ride pels racons de l'outback australià!

    Ens veiem!!

    ReplyDelete
  3. maaaaaaaaaaaate, apreta'l bé a aquest australià venedor de furgos eh!! dur amb ell!
    Per cert, si algún dia tornes, me'n torno a viure a barna! Apa siau!

    ReplyDelete
  4. BAÑOSSSSSSSSSSSS que dius wapu!!!! aix ja trobo a faltar les nostres birres que encara k no fossin molt habituales sempre eren divertides.
    tu segur que no perque clar i deus estar de collons aquí!!!
    vesnos informant; si mes no per somiar esta be....

    PEtunassus!

    ReplyDelete