He canviat d'adreça, entra a:

http://illesilaberints.wordpress.com

El blog de sempre amb una nova aparença i més opcions.

Tuesday, December 14, 2010

Up North

Més quilòmetres, cap a l'interior, cap a la costa, torna a l'interior.

Deixo Western Australia enrere i entro al Northern Territory, i no sé ben bé com, però es nota i tot canvia. Si Western Australia és salvatge, el Northern Territory és l'Outback de veritat. Tot és cru, natural i rude. S'acaba el turisme i comença un altre viatge.

Viatjar i veure el que et trobes pel camí, en comptes d'anar a un punt predeterminat, a un punt on la guia et diu el que hi ha. El camí ja no està asfaltat, les planes s'estenen immenses i infinites davant meu.

Algun dia us explicaré les històries de tempestes elèctriques que fan el cel violeta, ruixats violents que apareixen en 3 minuts, carreteres que s'inunden, pobles de majoria aborigen i pubs on els únics blancs són els cambrers, la meva companya de viatge i jo, mosques que et persegueixen per mossegar-te, formigues que es fiquen pertot, vaques immenses que apareixen tot d'una a la carretera i serps verinoses que intenten entrar de nit a la furgoneta.

Australia salvatge, que em recorda com de fràgil, com de ben acostumat estic, com de fàcil és la meva vida back home. I que no em deixa més remei que espavilar-me, això sí, i aprendre a gaudir alhora. Gaudir, perquè el que hi ha sempre és immutable i independent, però el com ho vivim és quelcom que es pot triar.

Endavant, sempre endavant.

3 comments:

  1. Bones experiències a l'altra punta del mon!! Aprofita-les gaudint-les i compaarteix-les a la tornada, eh!!
    Una abraçada Marc!

    ReplyDelete
  2. Ei Alba! Ei Marc!!

    doncs ja veus, no em puc queixar! cada dia una aventura nova! No puc escriure massa sovint, pero quan tindre temps ja pujare fotos i explicare mes histories. Tot i que les histories, sempre millor amb una cervesa fresca vora un foc de camp ;-)

    petons i abracades nanus!!

    ReplyDelete